wtorek, 28 października 2014

III Paczka z Lovi - prezent za dwie poprzednie

Już bardzo dawno otrzymałam III paczkę z Lovi.
Nie mam obowiązku jej opiniować, bo to był prezent dla mnie za opinie o dwóch poprzednich paczkach. Jednakże chętnie ją opiszę.
Czekałam tylko, aż mój królewicz dorośnie do używania choć jednego z 3 kubków-niekapków, jakie dostaliśmy :)

W paczce znalazły się:
3 kubki niekapki od 6, 9 i 12 miesiąca
smoczki "gryzaki" od 3-6 miesięcy
podgrzewacz do butelek


Kubek niekapek od 6miesiąca
Jest wygodny dla Wojtka, pije z niego chętnie choć czasem robi też sobie z niego po prostu gryzak.

Mój samodzielny mężczyzna :)


Smoczki gryzaki
Jak poprzednio smoczki sprawdziły się bardzo dobrze. Mają wesołe wzory małpki i pingwinka.
Już z nich wyrastamy i jesteśmy na etapie wyboru większych smoczków (również lovi).



Podgrzewacz do butelek

Podgrzewacz wypełniony jest specjalnym żelem, który po naciśnięciu "guzika" krystalizuje sięwydzielając ciepło. Utrzymuje się ono około 20 minut. Przed włączeniem owija się butelkę z jedzeniem i wkłada do etui termicznego załączonego do zestawu. Gdy chcemy podgrzać jedzonko włączamy podgrzewacz, czekamy aż mleko się podgrzeje i będzie gotowe do podania.
Aby skrystalizowany żel z powrotem stał się płynny należy podgrzewacz gotować w garnku z wodą przez 15 minut i znów jest gotowy do użytku :)
Mam równiez podgrzewacze serduszka działające na tej samej zasadzie. Dostałam je od koleżanki na Mikołajki 2 lata temu. Prezent bardzo trafiony bo jestem zmarzluchem, więc zimą włączałam je sobie i trzymałam w kieszeniach kurtki, a one ogrzewały mi ręce :) Działają do tej pory więc wierzę że i podgrzewacz będzie służył bardzo długo.

Pozostałe 2 kubki, tylko przedstawię na zdjęciach. Nie będę opisywać bo synek jeszcze do nich nie dorósł, a więc nie używaliśmy. 

 Kubek 360 stopni od 9 miesiąca
Kubek hot&cold Friends z małpką 

5 komentarzy:

  1. oj taki kubeczek na 12 miesięcy chętnie bym przygarnęła bo jest cudowny.
    Gratuluję paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka!
    Kubek 360 stopni to świetna sprawa. Synek nauczył się z niego pić chwilkę przed roczkiem. Nie potrafił wcześniej "zassać" odpowiednio, bo w koncu to nie smocze, ale teraz to rewelacja. Wooda z niego nie wycieka - no chyba ze zacznie uderzac o swój stolik lub zrzuci na podlogę, wtedy się rozbryzguje. Ale naprawdę super. Synek teraz bez problemu potrafi pić z normalnego kubeczka, dzięki nauce właśnie na tym kubku. Przyda się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent. Gratuluję! A młody rośnie jak na drożdżach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S. Bardzo fajny blog. Świetnie się rozwija. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz się podzielić, tym co myślisz o tym wpisie, zapraszam do komentowania :)