piątek, 13 czerwca 2014

Robótkowe co nie co...

Skoro już pochwaliłam się jednym włóczkowym tworem to pociągnę temat :)

Jak pisałam na początku potrafię robić na drutach, na szydełku a także trochę szyję i robię origami modułowe. Także dziś trochę zdjęć :)

szydełkowe buciki


fartuszek uszyty z męskiej koszuli


 

 tunika i sukienka ciążowe - tu w połowie ciąży ale były dobre do końca :)







tetrowe chusteczki do Wojtusiowej buzi (świetnie się sprawdzają)

torba zakupowa

uszyłam też 2 komplety pościeli i 3 prześcieradła z gumką (na zdjęciu jedna z poduszek)


A tu trochę origami modułowego

Łabędź moja pierwsza praca - chyba każdy od tego zaczyna ;)




\
To moje pierwsze kolorowe tworki - wąż, skorpion i ananas












wieża Eiffla (prezent dla Marty)- wykonana z ok 3000 modułów



Prezent dla chrześniaczki z okazji I Komunii Świętej


Samochód dla Taty z okazji 60 urodzin



Oczywiście było tego więcej ale nie wszystko zostało udokumentowane ;)


6 komentarzy:

  1. Ależ Ty jesteś zdolna dziewczyno. Jeszcze to origami modułowe. Przepiękne rzeczy. Gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Staram się :)

      Usuń
    2. Dokładnie! Gratuluję talentu, no i zapału/cierpliwości. Fajne prace! No i praktyczne.
      kolko-i-krzyzyk

      Usuń
  2. Buciki mnie urzekły :) Wojtuś ma bardzo zdolną mamusię :)
    Buziaki dla Was.

    Magda

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz się podzielić, tym co myślisz o tym wpisie, zapraszam do komentowania :)